شب رفتنت ارزو می کنم

خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

 شب رفتنت ارزو می کنم...!

نشد تا تو هستی من عاشق بشم،نشد قلب ما عشقو باور کنه

به امشب به تقدیر من عشق تو

به حالی که بی من توداری ،قسم

به عنوان روزی که بردی منو

به حسی که گفتی میایی قسم

به دل خواهی اولین دلهره

به گاهی که بامن نبودی قسم

جدامی شی ومی رود خاطره

ولی شک نکن من به تو می رسم

نشد تا تو هستی من عاشق بشم

نشد قلب ما عشقو باور کنه

شب رفتنت ارزو می کنم

خداوقت دوریتو کمتر کنه

به چشمای تو قبلِ هرگریه ای 

قسم می خورم یادتو بامنه 

قسم می خورم بغض این انتظار 

یه روزی تو اغوشمون بشکنه 

 

 (فرزاد حسنی)

 



نظرات شما عزیزان:

zh.l
ساعت17:45---8 خرداد 1391
سلام هانیه عزیز.فکر نمیکردم بیای به وب ما.مرسی که سر زدی.خوشحال میشیم اگه کاری ازمون بربیاد کمکت کنیم.بازم به ما سر بزن و راجع به مطالب نظرت رو بگوپاسخ:ممنونم حتماً میام

نــیــلــوفــر(◡‿◡✿)
ساعت18:47---2 خرداد 1391
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


amin
ساعت20:22---7 ارديبهشت 1391
________@@@@@@@@__________@@@@


________@@@________@@_____@@@@@@@


________@@___________@@__@@@______@@


________@@____________@@@__________@@


__________@@________________________@@


____@@@@@@_________@@@@@___________@@


__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@


__@@____________@@@@@@@@@_______@@


_@@____________@@@@@@@@@@_____@@


_@@____________@@@@@@@@@___@@@


_@@@___________@@@@@@@______@@


__@@@@__________@@@@@________@@


____@@@@@@_______________________@@


_________@@_________________________@@


________@@___________@@___________@@


________@@@_______@@@@@@@@@@@


_________@@@_____@@@_@@@@@@@


__________@@@@@@@


___________@@@@@_@


____________________@


____________________@


_____________________@


______________________@


______________________@____@@@


______________@@@@__@__@_____@


_____________@_______@@@___@@


________________@@@____@__@@


_______________________@


______________________@


_____________________@




مسلم
ساعت22:11---2 ارديبهشت 1391
سلام آجی خوبم
آره پیدا میشه فقط باید یه خورده دور وبرت رو نگاه کنی آدمی پیدا میشه که تو رو با دنیا که هیچ تو رو با بهشت هم عوض نمی کنه .


مسلم
ساعت14:50---2 ارديبهشت 1391
سلام آجی گلم
چطوری ؟
خیلی قشنگ بود فکر نمی کردم فرزاد حسنی هم شعر بگه .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 2 ارديبهشت 1391ساعت 11 نويسنده ... |